ad click rate

  • 21Click-through rate — PodADV The average number of clicks per hundred ad impressions (views), used to determine which keywords are used and the marketing that attracts buyers …

    Audio and video glossary

  • 22Click-Through Rate — PodWEB The average number of clicks per hundred ad impressions (views), used to determine which keywords are used and the marketing that attracts buyers …

    Audio and video glossary

  • 23Pay per click — Internet marketing Display advertising Email marketing E mail marketing software Interactive advertising …

    Wikipedia

  • 24Clickthrough rate — (CTR) is a way of measuring the success of an online advertising campaign. The clickthrough rate of an advertisement is defined as the number of clicks on an ad divided by the number of times the ad is shown (impressions), expressed as a… …

    Wikipedia

  • 25View-through rate — (VTR)  показатель субъективной привлекательности рекламного средства, состоящего из рекламного носителя и рекламного сообщения, оценивается как процентное соотношение числа просмотров к числу пок …

    Википедия

  • 26Copper-free click chemistry — is a bioorthogonal reaction first developed by Carolyn Bertozzi as an activated variant of an azide alkyne Huisgen cycloaddition, based on the work by Sharpless et. al. Unlike the CuAAC, Cu free click chemistry has been modified to be… …

    Wikipedia

  • 27Pay per click — (англ. оплата за клик)  это рекламная модель, применяемая в интернете, в которой рекламодатель размещает рекламу на сайтах, и платит их владельцам за нажатие пользователем на размещенный баннер (текстовый или графический) либо тело… …

    Википедия

  • 28Post-click marketing — [ [http://www.ioninteractive.com/articles/2006/8/1/the seven principles of post click marketing.html The Seven Principles of Post Click Marketing] ] is a term that refers to Internet marketing initiatives directed at respondents who have just… …

    Wikipedia

  • 29Post-click-tracking — Unter Internetwerbung wird Werbung verstanden, die in unterschiedlichen Formen über das Medium Internet verbreitet wird. Inhaltsverzeichnis 1 Vorteile gegenüber klassischen Werbeformen 2 Formen 2.1 E Mail Werbung 2.2 Bannerwerbung …

    Deutsch Wikipedia

  • 30Conversion Rate — Dieser Artikel oder Abschnitt ist nicht hinreichend mit Belegen (Literatur, Webseiten oder Einzelnachweisen) versehen. Die fraglichen Angaben werden daher möglicherweise demnächst gelöscht. Hilf Wikipedia, indem du die Angaben recherchierst und… …

    Deutsch Wikipedia